Facebook sayfamada beklerim :)

13 Nisan 2013 Cumartesi

Sofralarım

ÇatıKatı sağolsun beni bu aralarda peçetelere sardırdı.O harika sofraları ve renk renk peçeteleri görünce her gördüğüm peçeteye her gördüğüm tabağa çanağa saldırır oldum :)
Aslında yolun başındayım galiba ama çok hevesleniyorum.buda diğerlerine benzemezse baya bi sardım bu işe.İnşallah hemen geçmez hevesim.
Yinede hergün hazırlayamamda en azından misafirlerime özel günlerimize falan kurabilirim sofralarımı.Oda değilde insan o kadar peçete alıyo siz öylemisiniz bilmiyorum ama atmayada kıyamıyorum ki ben.Sofra kuruyorum ya ayyy dur peçete kirlenmesin diye kenara kaldırasım var yani o derce :)
Yine ilkay abla sayesinde ıkeaya sardım bide.Oraya bi girdinmi unutman mümkün değil.Gittikmi Yunusa diyorum Aşkım yine gelelim tamammı.Daha kapıdan çıkmamışım ben adamla yeniden gelme anlaşması yapıyorum düşünün artık :)
Oda sağolsun karıcını hiç kırmaz tamam diyo.O tamamların arkasında ya unutur yada o gün gelir gidemeyiz umudu var ama olsun ben yinede sözünü alıyorum.En azından hani söz vermiştin gitmiyomuyuz! deme hakkı doğuyo ;)
Buyrun bi kaç soframı gösteriyim size.daha devamı gelcek eminim.Kendime güveniyorum ben.Bende böyle sofraların altına imzamı atabilirim (gazından sonra ) işte sofralarım...



SAĞLICAKLA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)