Facebook sayfamada beklerim :)

7 Nisan 2013 Pazar

Antikköy Macerası...

Bugün çatalcaya gitmek için yola çıktık ama ne yol anlatamam :)
Şimdi biz saat 13:00-14:00 arası yola çıktık :) beraber gittiğimiz sevgili komşum kenan bizi gezelim diye çorluya götürdü.
Bayaaaa bi yol gittikten sonra çorluya gittik.Gitme amacımız aslında çatalcada daha önceden gidilmiş olan Antik Köy'dü.
Gerçektende çooook güzel bir yerdi ama başımıza gelenlerden sonra pek tadını çıkaramadık.
Neyse aklınızı karıştırmayım dicem ama bizdede kafa kalmadığı için sizinkinin karışmaması çok mümkün değil :)
Allahıııımmmm düşündükçe suratımda bir gülme ifadesi ki ne ifade.
Biz çıktıkya yola komşum bizi gezelim diye çorluya götürdü ordanda çatalcaya geçcez.Uzun bir yoldan sonra Çorluya ulaştık.İnternetten nereleri gezebileceğimize bakıyoruz devamlı.Sevgili eşim Yunus bize internetten yol tarifi yapıyo tarif şöyle:
-Yunus:Yakınlarda bi Ptt olması lazım
-Biz:İyi olması lazımda niye biz göremiyoruz :/
-Ben:Aha ben gördüm geçtik şimdi
-Yunus:Tamam ozaman sağa dönelim ordada bi cami olması lazımmış
-Biz:Bi cami var ama adını göremiyoruz ( bu arada kadınlar tuvaleti yazıyo,birimiz gülmediğimiz espiriyi patlatıyo.Kadınlar tuvaleti yazıyo o görünmüyomu :P) uzun bir sessizlik... :)
Süleymaniye camiine gidelim bari dedik ama geçmişiz farkında olmadan :D
İyi kaleye gidelim kalesi varmış.
Yolda bi ablaya sorduk kaleyi:Ablanın surat ifadesini görmeliydiniz
-Kalemii ??
Buyrun nedeni :D

Burayı gördükten sonra bizde neden olduğunu anladık :D
Durup durup gülüyoruz ablanın surat ifadesine biz hehe.
Bu arada nurgül dediki bari buralara kadar geldik neyi meşhursa onu alalım.Bende safım ya diyorum ki leblebisi meşhur değilmiydi :) kenanda evet leblebisi dedi.Aradan biraz süre geçti ben diyorum ki yaa leblebisi meşhur olan çorum değilmiydi.Allah'ımm bi koptuk herkes gülüyo.hemen suçu bana atcaklar.Dedim gülmeyin ben demesem kimse demiyodu çorumun o diye :D
Bunun gibi yüzlerce saçmalıkla yola çıktık bari çatalcaya gidelim diye :).Navigasyonu açtık o bize söylüyo falan  60 km yol gittik biz.Sonunda çatalcaya vardık.Keşke hava güzel olsaymış keşke erken gitseymişizde şu güzellikleri doya doya izleseymişiz.Hemen yanında deniz ve hayvanlarla başbaşa bir yer...
buyrun azıcık resimlere :) Daha çok çekebilirdik ama havanın ve akşamın kurbanı olduk malesef...


















Eveeet bu güzellikleri tekrar görebilmek için Havanın daha güzel olduğu bir güne sözleştik çünkü dediğim gibi harika biryer :)
Görüşmek üzere daha güzel günlerde ;) Allaha emanetsniz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)