Facebook sayfamada beklerim :)

14 Kasım 2013 Perşembe

Son zamanlarda Instagramda ben :))

Selamlar sevgili okuyucular :) Instagramda daha aktifim aslında burdan beni takipte kalın ;)
Madem öyle artık ınstagramda son zamanlarda paylaştığım resimleri burda da yayınlayım dedim.Umarım beğenirsiniz
 
sevgilerle ;)
 
İyi seyirler ;)
 
 
Eski eczaneme gittim :)
 

Kardeşimi yendim.haha hemde ilk golümdü ya bu benim :D
 
 Harika yerler keşfettim ;)

 
Memlekete gittim geldim ben :)


Memleketten taş topladım sonra boyayıp böyle şeker şeyler yaptım ;)


 
Kombimi gizleyim demiştim ama abarttığımı farkettim sanki :D



Keyif çattım..




 
2 etek diktim ben buda ikinci eteğimin parçası :)


Biz evleneli tammmm 18 ay oldu kiiiii :))





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)