Facebook sayfamada beklerim :)

11 Kasım 2013 Pazartesi

İstanbulda yaşamak vol1 :)

Selamlar bloğumun tanımadığım ama bloğuma sahip çıkan sevgili izleyicileri :)
bir postla daha karşınızdayım Allah izin verirse ;)
Evet İstanbulda yaşamak konu başlığımız.
Sitemmidir güzelmidir birazdan anlatırım. İnşallah sizde dinlersiniz :)
Ben babamın işi dolayısıyla Nevşehirde doğdum büyüdüm yaşadım bir sene öncesine kadar.Şuankinden bir öncesi kaldığımız ilçesi (ki bu ilçede tam tamına 7 senemi geçirdim) vardı Nevşehirin.
Nüfusu az olmasına rağmen sosyal yaşantısı dolu dolu olan bir yerdi.İlkokul ve ortaokul yıllarımın çoğu orda geçmişti.Küçük diye yakınırken Rabbim madem öyle al sana büyük ama asosyal bir ilçe dedi ve babam tayinini oraya istedi.İlk önceleri zor gelmişti sosyal yaşamdan asosyal yaşama geçmek ama alışıyosun zamanla.Bu kez huzuru sessizliği arıyo insan tabi ki kısmen :)
Neyse 6-7 senedirde orda kalıyoruz ve evlenip İstanbula geldim ben.Zaten bana ooo gezme olsun etkinlik olsun aradıklarını şıp diye bulabilmek olsun başka bişey istemem :)
Hamdolsun ki İstanbul da  öyle bir yer ki aradığını bi dükkanda bi avm de bi mağazada bulamasan şıpp öbüründe gözünün önünde beliriyo.Hem kesene göre seçenek çok hem de gözüne göre :)
Ulaşım sorunu yok istediğin her yere araç bulursun.Araç derken dolmuştan falan bahsediyorum.Taksi heryerde var malum :)
Ulaşım sorunu yok yok olmasına ama ulaşımda yer  bulamama sorunu var :)
Öyle bi tıkışıyo ki insanlar metrobüslere dolmuşlara yollara oo gitmek istediğin yer hele de elinde bişeyler varsa fizan gibi geliyo insana :)
Allah arabası olmayan eşlerimize sabır versin diyelim :)
Mesala benimkine ;)
Sonra hadi bindim diyosun bu kezde insanlara deymemek için kasım kasım kasılıyosun :)
24 saat ulaşım var gideceğin yerlere ama gecenin 2-3 ü gibide çıksan dolu toplu taşımalar.
Bu millet nere gidiyo anacımmm :)))
İstanbul izlenimlerim devam edecek beklemede kalın...
sevgiler ;)

Ahh İstanbul cezbediyosun beni :))

4 yorum:

  1. İstanbull çok güzel bir yer bu yıl ya da gelecek yıl biz taşınacağız inşallah sizden de tüyo alabilirim o zamanlarda :)

    YanıtlaSil
  2. İstanbul öyle bir yerki ne kalabiliyorsun nede gidebiliyorsun.şikayet ettiğimiz zaman aklıma yaşayabileceğim ikinci bir şehir gelmiyor.Allah arabası olmayanın yardımcısı olsun ama arabası olanında yardımcısı olsun.trafikte kalmak saatlerce ilerlemeyi beklemek hadi gittin bu seferde park yeri bulmak bulduğun yeri kaptırmamak acele manevralarla park etmek bir yere gitmek istediğin zaman çoğu zaman trafiği dert edip ertelemekte çok zoooor..hele kadın sürücüysen etrafındaki tahammülsüz erkeklerle dikkatli gitmek kırmızı ışıkta durdun diye arkandakinin kornayla tacizine katlanmak daha da zoooor..ay daha anlatasım vaaaaaarrrrr...

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)