Facebook sayfamada beklerim :)

23 Mart 2013 Cumartesi

Kelebeğin rüyası diye çıktık ooo neler yaptık :)

Herkese hayırlı geceler.
Bilin bakalım biz nerdeydik :)
Gezmelere gittik biz.Eşim beni sinemaya götürdü.
Önce yemeğimizi yedik.Yemekte ne kadar sağlıksız olduğu söylensede benim çoook sevdiğim hamburger vardı.İlerde çocuklarıma nasıl yemeyin derim bilemiyorum.Kötü örnek olmak istemiyorum :) Anne dediğin kötü örnek olmaz dimi :D Yemek faslından sonra Kelebeğin Rüyasına gittik.

Salya sümük ağlamayı düşünmüştüm aslında ama beklediğim gibi değildi.Hem düşündük hem güldük hem üzüldük hem ağladık.Tüm duyguları yaşattı bize.Ben öyle devamlı sinemaya giden biri değilim.Sonuçta kocacım gündüz çok yoruluyo akşamları pek dışarı çıkamıyoruz.Pazar günleride ben sinemaya tıkılıp kalmak istemiyorum.Açık havada gezmeyi veya avym'lere gitmeyi  tercih ediyorum.Bugünlerdede ben biraz sıkıntılı dönemlerden geçiyorum sağolsun kocacımda yardımcım oluyo bana gezip kafa dağıtmamı istiyo.Bende bu çağrıya kulak veriyorum ve geziyorum tabikide hehe :)
Sinema sonrası gezerken kocacımla sultan ve padişah olmaya karar verdik.Olsakmı olmasakmı diye baya ikilemde kaldık ama benim kedi gibi bakışlarım karşısında canım kıramadı beni :) Neden bahsettiğimi merak ettiniz demi :) tabiki edersiniz bende paylaşmak için sabırsızlanıyorum zaten.

ÇOOOK yakıştı canıma giydikleri.sakallarıda uzamıştıya tam padişah gibi oldu.
Çıkarkende dışarda Fayton gördüm hemen tutuşturdum aşkımın eline telefonu.Beni bide burda çek aşkım nollluuuuurrr.
Aşkım:Ama aşkım uffff yeter yetişemiyorum ben sana
Ben: (Anladım kocamın yumuşadığını) tamam tamam hadi aşkım
Sonuçta çekindik yani.Dur bu olmadı bide şöyle çek.yok yok buda olmadı falan bi kare için birsürüüüü fotoğrafımız oldu.bide niye hafızam devamlı doluyo diyorum.telefonum napsın dayanamıyo ki resimlere :)
Ben genelde bu gezmelerde hiiiç ama hiiiç yorulmuyorum.Yanımdakiler bana dayanamıyo.Daha gezelim diyorum herkes kötü kötü gözlerime bakıyo.Ama bu kez öyle demedim iyi kadınımya ben :)
Harika bir hava eşliğinde evimize yol aldık...
Öpücüklerrrr :*
yarında üzerinden zaman geçmiş olmasına rağmen sizlerle paylaşmak istediğim düğün resimlerim var onlarda ilgili paylaşımda buluncam bekleyin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)