Facebook sayfamada beklerim :)

28 Mart 2013 Perşembe

İyiki varsın Bitanemmmm...


Bugün kocacımın dogum günüydü :
) ona ellerimle bişeyler yapmak istedim.hediyesini almıştım ama daha gelmedi.internetten yaptım allışverişini.. Eşim bugün 25mi olduuu yoksa 26sındanmı gün aldı tartışılır.Nedenini bende bilmiyorum amakimi oyle diyo kimi oyle.Bende anlam vermis değilim açıkcası ;) Neyse efendim dediğim gibi ellerimle yaptım pastamı. Aslında böyle hayal etmemiştim daha afilli olcaktı ama hayallerimde gibi olmadı tabiki. Nedenmi? Çünkü çaylağım ya ben :) Evet tamda yukarda gordüğünüz resimden bahsediyorum. O pastayı ben yaptım itiraf ediyorum.acemice olmuş demi. Evet evet acemice. Çünkü acemiyim ben ;) İyi geceler efenim... Görüşmek ùzere.

2 yorum:

  1. Eşini kutlarım:) Ellerine sağlık bence gayet güzel görünüyor. Acemice değil başlangıç seviyesi diyelim. Önemli olan emek vermek düşünmek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onure ettiniz :)
      Bencede önemli olan ona değer verdigimi onun icin biseyler yaptigimi gosterebilmekti..

      Sil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)