Facebook sayfamada beklerim :)

27 Mayıs 2014 Salı

25+2 :)

25+2 olduğum bu günlerden hepinize merhabalar :)
Hamdolsun şimdiye kadar herşey yolunda gidiyo.hamileliğim güzel bebeğim huzurlu evim mutlu maşallah daha ne olsun :)
Sadece son zamanlarda gece uykularında daha çok sorun yaşamaya başlamıştım onunda çözümünü geç yatmakta buldum ^_^
geç yatınca deliksiz uyuyorum elhamdülillah..
Bu geçen aylarda ne mi öğrendim.neler neler ;)
-16. hafta da bebeğimizin cinsiyetini öğrendik.bu sene erkek senesi demedi demeyin.etrafımda ki hamilelerin çoğu erkek bebek bekliyo inşallah :)
-bebeğimin hareketlerini 18, haftadan hissetmeye başladım.aslında daha öncede hissediyodum galiba ama gerçekten anlamıyomuşum.sadece sırtüstü yatınca tık tık seyriyodu onu hissediyodum okadar.
-ilk başlarda kabızlık sorunu yaşamıştım ama şu an herşey normale dönmüş durumda ;)
-doktorum kan ilacı vermişti uzun süre kullanmadım şimdi yine başladım ama kullanmak en iyisi galiba çünkü doğumda da kan kaybı yaşanıyo ve şimdiden depolamak en önemlisi.demekki neymiş kafamıza göre kullanmamazlık yapmıyomuşuz ;)
-genelde oluyodur galiba bende yaşadım.dışarı çıkıp yürümek yada dolaşmak beni çok yoruyor.öyle ki ben gezmekten yorulmayan bi insandım.eşim yalvarırdı eve gitmek için o derece :)
-şişliğim yok vücüdumda şuanlık
-5 kilo aldım ve bu perşembe bebeğimin nekadar olduğuna ve suyuna bakıp toplamda nekadar kilo aldığıma bakcam :)
-bide öğrendim ki kendinizi çok yorduğunuzda bebekde yoruluyor ve hareketleri azalıyo.ben pencere dolap falan silmiştim bi kaç gün arada bi tekmeledi.korktuk eşimle ve doktora gidecektik.eşimin teyzesiyle konuştuk tesadüf ve zamanında onunda başına gelmiş ev taşımış ve doktoru bebeğinin yorulduğunu söylemiş.yani oluyomuş.siz siz olun kendinizi çok yormayın.eşimden sıkı bi fırça yedim artık çok dikkat ediyorum çünkü onuda korkutmuştum :D
-sabah kalkınca sırtım ağrıyodu.onunda nedeni bebeğin acıkınca yukarı çıkmasıymış.araştırmadım ama gerçek olma payı yüksek.
-Çatlaklarım olmadı hamdolsun karnımda.oğluşumda kocaman oldu artık her giysiden belli oluyo saklayamıyosun bile :)
-bi kaç haftadır artık gözle görülür şekilde hareket etmeye başladı karnımda.eşim farkediyo otururken aha kıpırdadı diye.
-Ne ilginçtir ki artık tepki veriyo konuşmalarımıza.geçenlerde babası tekmele oğlum anneyi dedi bir değil iki değil her söylemesinde karşılık verdi ;) akıllı bebeğim benm.

 Bebeğime artık ufak tefek bişeyler almaya başladım :) inşallah bu hafta eminönüne gidip bişeylere daha bakmayı planlıyoruz.orda bi iş hanı varmış gezip size de bilgi veririm belki yararlanmak isteyen olur ;) beşiğini aldık bide dolap almayı düşünüyorum inşallah.odasında kanepesi vardı o kalcak perde ve halı bakcam ek olarak.zaten ilk zmanlar yanımızda beşikte yatırcam galiba.odayı tamam edince sizlerle de paylaşırım inşallah :) çok heycanla bekliyorum gelmesini.Ama şu anların da tadını çıkarmıyor değilim.çünkü acayip bi duygu onu hissetmek.şimdiden okadar seviyorum gözle görülür bişey olunca nasıl sevilmez kiiiii ^_^



Dilerim Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucağımıza.İsteyen herkese de versin Yaradanım.O kadar güzel duyguymuş ki insanın başına gelmeden anlamıyo.
aşağıda ilk hallerimden bu yana bi kaç fotoğraf eklemek istiyorum ama son hallerim yok onuda ilerleyen zamanda eklerim inşallah :)


İlerki günlerde görüşmek ümidiyle inşallah :) UNUTMAMAK UNUTUTLMAMAK DİLEĞİYLE
Allaha emanet...

3 yorum:

  1. Çok hoş:)Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım:)
    Face sayfama da beklerim:)
    https://www.facebook.com/pages/Feyzan%C4%B1n-hobileri-ve-ah%C5%9Fap-boyama/252198644964424

    YanıtlaSil
  2. Çekilişime beklerim canım:)
    https://www.facebook.com/pages/Feyzan%C4%B1n-hobileri-ve-ah%C5%9Fap-boyama/252198644964424

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben ters1köşe Bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdigim bloğuma Bir süredir yazıyorum. Blogunuzu da çok beğendim.bebeğinizle ve eşinizle mutlu sağlıklı bir ömür dilerim. benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)