Facebook sayfamada beklerim :)

5 Eylül 2013 Perşembe

Tostoslara geeel :)

Selamun Aleyküm sevgili dotlar arkadaşlar tanıdığım tanımadığım insanlar :)

Yolda ne zaman görsem AAAA dediğim arabalardandır tostoslar :)
Baksanıza adı bile çok cici TOSTOS :) ayyy yazarken bile sevindirik oluyorum ekran karşısında :)
Eşim ne zaman yolda bunlardan yada antika arabalardan görse
-Aşkım bak senin arabalarından  :)
Der ve güler.
Haksızda değil bayılıyorum antika eşyalara arabalara ve herşeye.Çok güzel oluyolar ve ben onlardaki yaşanmışlıkları seviyorum.
Keşke düğün arabamızıda bundan yapsaydık ya biz :))





Bunlarda benim yolda gördüğüm aşklarım :)


 
 Medıa markt hatırası hehe :)
 

20 yorum:

  1. bayılırım bende eski arabalara ve tostoslara :)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok şekerler
    benimde çok hoşuma gidiyor bunlar.
    Olsa keşeke bir tane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen diyorum yunusa al sürerim valla ama ... :D

      Sil
  3. Çoook güzellerr bende bayılırım tostoslaraa ^.^

    YanıtlaSil
  4. Seneler önce kiracımızında vardı bir tane.kırmızı renkli.aile 5 kişiydi.içine nasıl sığiyorlar diye baya kafa yorardım.bizde de tosbağa derler buna.hoş otomobiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet bizimde bi komşumuz var buna benzer ama başka model küçük bir arabası var 4 kız anne baba sığıyolar :) düşün yani ;)

      Sil
  5. mor olan benim olsa ya ne güzel olurr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun tatlım hatta istersen modifiye eder veririm ;)

      Sil
  6. Pembeeeeeeeeeee.. Gönlüm sende :) http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ben de hayran hayran bakanlardanım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım bloğunu yeni görüyırum,izlemeye almaya çalışıyorum fakat o seçenek yok nedense çok tatlı bloğun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa neden ki ben görüyorum ama ?? acaba herkesmi göremiyor anlamadım ki??

      Sil
    2. bu arada teşekkür ederim :)yine beklerim

      Sil
  9. İş yerimdeki masamın üstünde pembe bir vosvos var:)
    Çok sevimli oluyorlar;)

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, yazınızda kullanmış olduğunuz çoğu vosvos bize aittir. Paylaşmanızdan gerçekten çok mutlu olduk. www.KiralikVosvos.com isimli sitemizden diğer araçlarımıza da bakabilir yakında evlenecek olan çiftler varsa çok uygun koşullarla kiralayabilirler. Piyasaya yeni sürdüğümüz tavanı KALP şeklinde açık (evet yanlış okumadınız, tavanı KALP şeklinde açık) pembe vosvosumuza özellikle bakmanızı tavsiye ederiz.

    İlginize teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum sizin arabalarınızı :) hatta duymayan yoktur galiba ;) memnun oldum

      Sil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)