Facebook sayfamada beklerim :)

4 Temmuz 2013 Perşembe

Blogda olmadığım zamanlarda neler yapmışımkiii..!

Buralarda yokken genelde acısıyla bazende tatlısıyla birsürü şey yaşadık ailecek.
Sizde ufacık tefecik bi ucundan misafir olun bana ;)
 
Kına gecesine gittim ben :)
Hemde çok eğlenmiştik.Gerçi eğlenmemizin acısını babamı kaybetmekle fazlasıyla çıkardık ama kısmet...


Sulayamadığım halde kızaran domateslerim oldu ;)




Çok sıkıldığım için kocam beni dışarıya çıkardı.

 Yaş pasta yedik...



 Cumartesi günü babamın mezarını ziyarete gittik.İnsan çok özlüyo sevdiklerini...
Hele eve gelince kızım nasılsın diye arayan bi baban yoksa :(
 Pazar günüde eşimin köyünün pikniği vardı oraya gittik.Hem kayınvalidem biraz dışarı çıksın dedik hemde bizde kafa dağıtmış olduk işte...

 Acayip yorgun olduğumuz halde akşam Yunus emrem beni florya sahile götürdü.hemde aqua floryaya gittik.
Daha fazla kalmak isterdim ama hava serindi yunusum üşüdüm dedi.Çünkü ben sahili çok seviyorum.Keşke sahilde olsaydı evim :(
 Burda bi Sümeyye pozu verdim ;)

Buda boynerden ciciler.Harika şeyler var inşallah en kısa zamanda tekrar gideriz.Daha dinlenginken.

Umarım güzel günler bizi bekler...
Çoook zor günler geçirdik halende devam ediyo Rabbim tüm Müslüman kardeşlerimin yar ve yardımcısı olsun inşallah...
Arada güzellikler olmuyo değil ama Herkes derdini dert sanıyo işte.Beterinden Rabbime sığınırım...

1 yorum:

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)