Facebook sayfamada beklerim :)

1 Haziran 2013 Cumartesi

Mis gibi evler için :) -1

Hemen hemen her kadın evinin mis gibi kokmasını ister demi.Şimdi size bi tarif veriyorum ki emin olun o kimyasal içeren kokulara yumuşatıcılara hiç benzemiyo :)
Bizzat onaylanmış testedilmiştir bilginize :)

Öncelikle aşağıda gördüğünüz makina ve yedeğinden alıyoruz.
Aldığımız yedeğin içini boşaltıyoruz ve içine aktardan aldığımız güzel koktuğunu bildiğiniz bir yağ alıyoruz ki ben menekşe yağını tercih ettim.Fiyatı 4-5 tl belki daha da uygununu bulabilirsiniz.
 
Ben bu markadan almıştım.Daha sonra o boşalttığınız şişenin içine bu doğal mis kokulu menekşe yağını döküp pirize takıyosunuz ve kokusunun oğunluğuna göre artırıp azaltabilirsiniz.Tataaaam
eviniz artık her koşulda mis gibi kokuyo ;)
İsterseniz bi kaç yere yapıp evinizi aynı kokuya hakim bırakabilirsiniz.Kolaylıklar efendim :)


 
 
Yaz geliyor sivrisineklerle hpimizin başı dertte demi?
 O fişe takılan yada fısfıs şeklinde olan sinek kovarlarında aslında ne kadar zararlı olduğunu hepimiz biliyoruz?!
Yeşil limonu ortadan ikiye bölün ve karanfilleri
üstüne batırın.
...
Bu yeşil ''bombayı'' cam kenarına koymanız
yeterli olacaktır.
Ayrıca odanıza güzel koku da verecektir,
 Denemeye değer diye  düşünüyorum :)
 
Buzdolabı kokusu içinse dün bi proğramda görmüştüm onu paylaşmak istiyorum.Buzdolabım kokmadığı için denemedim ama işinize yarayacağından eminim :)
Türk kahvesi buluyosunuz acilen :)
Bulduğunuz bu kahveyi ister eski bi tülbent içine isterseniz bi keseye 1-2 tatlı kaşığı koyup buzdolabınızın bi kenarına koyun.
Kapısını açtıkça mis gib kahve koksun :)
Ayrıca buzdolabınızı silerken sirkeli karbonatlı suyla silin.Çünkü yiyeceklerimize kimyasal karışşsın istemeyiz  demi ;)


 

2 yorum:

  1. Cok yararlı bilgiler olmuş. Hepsi cok guzeldi.işe yarayan bilgiler.sağolasın

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)